Wren is amazing
Max is amazing
Dom is amazing
Shuri is amazing
Arron is amazing
Midnight is amazing
Starlight is amazing
Lee is amazing
I am amazing
WE’RE ALL AMAZING
although you guys are on a higher level of amazing than me.
No at all. You're more amazing than I am.
Nope. Lies, Shuri.
Don't lie
Wren is amazing
Max is amazing
Dom is amazing
Shuri is amazing
Arron is amazing
Midnight is amazing
Starlight is amazing
Lee is amazing
I am amazing
WE’RE ALL AMAZING
although you guys are on a higher level of amazing than me.
No at all. You're more amazing than I am.
Nope. Lies, Shuri.
Don't lie
I am not more amazing, I may be amazing flicks my greasy, unbrushed hair but you guys are just mind-blowingly awesome
Wren is amazing
Max is amazing
Dom is amazing
Shuri is amazing
Arron is amazing
Midnight is amazing
Starlight is amazing
Lee is amazing
I am amazing
WE’RE ALL AMAZING
although you guys are on a higher level of amazing than me.
No at all. You're more amazing than I am.
Nope. Lies, Shuri.
Don't lie
I am not more amazing, I may be amazing flicks my greasy, unbrushed hair but you guys are just mind-blowingly awesome
You are just as amazing.
flips my messy, unwashed hair You might be more awesome than me
Wren is amazing
Max is amazing
Dom is amazing
Shuri is amazing
Arron is amazing
Midnight is amazing
Starlight is amazing
Lee is amazing
I am amazing
WE’RE ALL AMAZING
although you guys are on a higher level of amazing than me.
No at all. You're more amazing than I am.
Nope. Lies, Shuri.
Don't lie
I am not more amazing, I may be amazing flicks my greasy, unbrushed hair but you guys are just mind-blowingly awesome
You are just as amazing.
flips my messy, unwashed hair You might be more awesome than me
Yes You're more amazing than us.
I want to watch Anastasia
But it's not on Netflix or Hulu
What do I do?????
Wren is amazing
Max is amazing
Dom is amazing
Shuri is amazing
Arron is amazing
Midnight is amazing
Starlight is amazing
Lee is amazing
I am amazing
WE’RE ALL AMAZING
although you guys are on a higher level of amazing than me.
No at all. You're more amazing than I am.
Nope. Lies, Shuri.
Don't lie
On my life It's true!
Κανένα γαμημένο τρόπο, Σούρι. Είστε ένας από τους πιο καταπληκτικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Δεν μπορείτε να πείτε ότι δεν είστε εξίσου καταπληκτικοί με τους υπόλοιπους. Αυτό δεν είναι δίκαιο για τον εαυτό σας.
Κανένα γαμημένο τρόπο, Σούρι. Είστε ένας από τους πιο καταπληκτικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Δεν μπορείτε να πείτε ότι δεν είστε εξίσου καταπληκτικοί με τους υπόλοιπους. Αυτό δεν είναι δίκαιο για τον εαυτό σας.
Aww….
Well tell that to Ella then!
EVERYONE IS AWSOME Except me
EVERYONE IS AWSOME Except me
Oh hush. You're just as awesome!
How about we all take a moment and accept how awesome you are? Not everyone else, because we already talk constantly about how everyone in this family is awesome but then exclude ourselves. No. I want you to admit to yourself that you’re amazing and list at least one reason why you’re amazing. I’ll start, for example purposes.
——————————
I am Ella NutElla, and I am amazing.
I am capable of recognizing my own flaws without letting them drag me down, I am always ready to forgive anyone regardless of what they may have done to me, And I’m a quick learner.
——————————
Now you guys do it. Don’t try and say that you aren’t amazing, we can all clearly see that you are, and don’t just ignore this. I refuse to let you guys ignore this. You will admit that you’re incredible, because pretending you’re less than incredible is against the laws of this good, Christian server.
I guess I'll do it…
I'm Arron and I'm amazing because I learned how to talk again?
I guess I'll do it…
I'm Arron and I'm amazing because I learned how to talk again?
See? That's a good start! (although, you have many more reasons why you're amazing)
I'm Lee and I'm amazing because despite the hard sh*t going on in my life I pull through every day with a huge smile
I guess I'll do it…
I'm Arron and I'm amazing because I learned how to talk again?
That's awesome, but I know that you're even more amazing besides that!
Ella:
Εντάξει, θα το πω χωρίς να ορκίζομαι, για την Ella.
Ελλα, είσαι τρομερός. Πάντα ξέρεις πώς να συγχύσεις τους ανθρώπους, και η αισιόδοξη στάση σου με κάνει ευτυχισμένη να ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα στον κόσμο. Ειλικρινά δεν μπορώ να σας πω πόσο σ 'αγαπώ γιατί θα ήθελα να σας δώσω ένα απεριόριστο αριθμό αγκαλιωμάτων.
Arron:
Arron, είσαι εκπληκτικός. Όχι μόνο βρίσκετε τη φωνή σας ξανά, αλλά είστε εσείς οι ίδιοι. Από ό, τι μπορώ να πω, δεν προσποιείτε ότι είστε κάποιος που δεν είστε. Αξίζετε όλη την γαμημένη ευτυχία στον κόσμο και σας αγαπώ περισσότερο από ό, τι θα μπορούσα να εκφράσω με λόγια.
I am a kid who gets to go sledding without snowpants tonight!
Also what the apple did i walk in on…
Lee:
Λι, είσαι εκπληκτικός γιατί τραβάς το χασμουρητό της ζωής. Δεν σε γνωρίζω τόσο καλά όσο και οι άλλοι, αλλά μπορώ να πω ότι είσαι εκπληκτικός άνθρωπος. Dunno αν είναι η αύρα σου ή κάτι τέτοιο, αλλά υπάρχει κάτι που σε κάνει απίστευτο.
Is that stuff above Greek letters spelling stuff in English?
Is that stuff above Greek letters spelling stuff in English?
Yeah, I don't know if "dunno" translates
Starlight:
Starlight, θα ήθελα να σας ήξερα καλύτερα. Έχουν περάσει μερικές εβδομάδες και ακόμα δεν γνωρίζω πολλά για εσάς. Ζητώ συγγνώμη γι 'αυτό. Αλλά είστε καταπληκτικοί. Κάθε βράδυ, έχω προσευχηθεί επειδή είσαι κακή τύχη να εξαφανιστείς.
Σ'αγαπώ.